myPERi kundeportal er designet for å gjøre prosjektstyring enklere, raskere og er effektivt.
Portalen er brukervennlig og enkelt tilgang til all viktig prosjektdokumentasjon samt system-og produktinformasjon på ett og samme sted.
Alt dette 24 timer i døgnet, 7 dager i uken, 365 dager i året.
myPERI forenkler hverdagen på byggeplassen med de mange funksjonene
- Rapporter for kontroll på byggeplassen
- Returlister med bilder
- Sentrale rapporter som PDF og Excel filer
- Last ned fakturakopier, leveringsbekreftelser og returbekreftelser
- Last ned tegninger
- Produktblader, bruksanvisninger og monteringsveiledninger
- Teknisk beskrivelse av alle artiklene for både salg og leie, samt oversikt over alle PERI systemene.
- Kontaktinformasjon til personlig PERI kontakt
- Og mye mer
Få tilgang til myPERI i dag!
Registrer deg kostnadsfritt her.
Rask oversikt over prosjektet med et museklikk
- Portalen er «up-to-date» og tilgjengelig 24/7.
- Viktig data er lagret sentralt og kan benyttes av flere brukere i prosjektet samtidig.
- På grunn av den enkle strukturen, er myPERI enkel og kan benyttes uten opplæring.
- På grunn av de velorganiserte rapportene er alltid enkelt å ha kontroll på materiell og kostnader.
- Nyttige maler og visuell støtte følger arbeidet.
- Fleksibelt oppsett gjør det mulig for individuell tilgang.
- Tilgang til prosjektdata til enhver tid, uavhengig av PERI.
Få tilgang til myPERI i dag!
Registrer deg kostnadsfritt her.