You are on PERI's international website. Click here to switch to PERI USA. Click here to view all PERI websites.

myPERI kundeportal

Portalen

myPERi kundeportal er designet for å gjøre prosjektstyring enklere, raskere og er effektivt.

Portalen er brukervennlig og enkelt tilgang til all viktig prosjektdokumentasjon samt  system-og produktinformasjon på ett og samme sted.

Alt dette 24 timer i døgnet, 7 dager i uken, 365 dager i året.

myPERI forenkler hverdagen på byggeplassen med de mange funksjonene

  • Rapporter for kontroll på byggeplassen
  • Returlister med bilder
  • Sentrale rapporter som PDF og Excel filer
  • Last ned fakturakopier, leveringsbekreftelser og returbekreftelser
  • Last ned tegninger
  • Produktblader, bruksanvisninger og monteringsveiledninger
  • Teknisk beskrivelse av alle artiklene for både salg og leie, samt oversikt over alle PERI systemene.
  • Kontaktinformasjon til personlig PERI kontakt
  • Og mye mer


Få tilgang til myPERI i dag!
Registrer deg kostnadsfritt her.


Prosjekt support

Rask oversikt over prosjektet med et museklikk

  • Portalen er «up-to-date» og tilgjengelig 24/7.
  • Viktig data er lagret sentralt og kan benyttes av flere brukere i prosjektet samtidig.
  • På grunn av den enkle strukturen, er myPERI enkel og kan benyttes uten opplæring.
  • På grunn av de velorganiserte rapportene er alltid enkelt å ha kontroll på materiell og kostnader.
  • Nyttige maler og visuell støtte følger arbeidet.
  • Fleksibelt oppsett gjør det mulig for individuell tilgang.
  • Tilgang til prosjektdata til enhver tid, uavhengig av PERI.


Få tilgang til myPERI i dag!
Registrer deg kostnadsfritt her.


myPERI login